Angelparadies Güfel, czyli pstrąg z komercji

Angelparadies Güfel See to bardzo piękne i przyjazne całym rodziną miejsce do amatorskiego połowu pstrąga na spławik.


Meiningen Güfel See
Meiningen Güfel See

W ostatni weekend odwiedziłem to miejsce z moją rodzina i wszyscy wróciliśmy bardzo zadowoleni z tego miejsca, a poniżej wyciąg z cennika, regulaminu krótki filmik i kilka fotek. Zapraszam!











Dane kontaktowe oraz adres :

  1. Angelparadies Güfel 
  2. Tannenfeldstraße 17 6812 Meiningen Österreich 
  3. Telefon: +43 (0)5522 82801 
  4. forellen@guefel.com







Co wolno, a co nie czyli regulamin łowiska Angelparadies Güfel See:



Co wędkarz powinien zrobić na łowisku specjalnymregal Angelparadies Güfel See

W wolnym tłumaczeniu każdy wędkarz który chcę tam wędkować powinien skontaktować się wpierw z obsługą.

Wędkarz na łowisku Angelparadies Güfel See powinien wypożyczyć "zabijak oraz wiadro"

Wędkarstwo spinningowe oraz muszkarstwo jest ZABRONIONE

Nie wolno łowić oraz nęcić kukurydzą

Nie wolno grzebać w okolicy za robakami, każda wyholowana ryba musi zostać zabita, nie wolno ryb wpuszczać, nie wolno oprawiać ryb samemu na miejscu, stanowisko zachować w czystości.


To co każdy wprawiony wędkarz, powinien zabrać ze sobą nad jezioro na którym zamierza łowić ryby, to pewnego rodzaju ekwipunek. Na który składają się głównie sprzęty wędkarskie, takie jak wędka, ale także cała masa akcesoriów. Należą do nich haczyki, żyłki, kołowrotki zapasowe, ale także podpórki, żeby przysłowiowo nie „moczyć kija”. Dla chcących łowić na brzegu, dość przydatnym gadżetem będzie fotel dla wędkarza, najlepiej taki z oparciem i miejscem wstawienie napoju. Tutaj na szczęście możemy zapomnieć o fotelu bo są ławeczki na każdym stanowisku. Planując sobie wędkowanie tutaj powinniśmy zabrać robaki oraz podbierak. Najważniejsze są jednak akcesoria zapasowe haczyki spławiki, ryby tutaj są w świetnej kondycji i mają naprawdę dużo siły. Sam ostatnim razem wybrałem się tam bez znajomości regulaminu i łowiska, krótko mówiąc jechałem pierwszy raz i zabrałem sprzęt spinningowy. Chęć wędkowania była tak wielka, że zostałem zmuszony do pełnej improwizacji. Co z resztą możecie zobaczyć na moim filmie który znajduję się poniżej. Było trochę śmiechu ale rybki udało się złapać.







Mój film z łowiska komercyjnego Angelparadies Güfel See





Cennik na jeziorze Güfel See. Tutaj chyba nie muszę nic tłumaczyć, wszyscy z minimalną znajomością języka niemieckiego powinni to zrozumieć.






















Pozdrawiam wszystkich i do usłyszenia z wędkarskim pozdrowieniem "Petri Heil"

Zapraszam was wszystkich na mój FanPage Muszkarstwo w Austrii i Polsce

Nie zapomnijcie również odwiedzić mojego kanału na YouTube Mucha w Austrii

Jeśli chciałbyś wspomóc rozwój Bloga "Muszka w Austrii" oraz kanału YT "Mucha w Austrii"? Dotacja


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Licencja wędkarska Jezioro Bodeńskie